maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

haha,sov gott olivia.

Publicerad 2009-11-03 16:38:20 i Allmänt,

olivia har deckat i soffan, normalt eller? jo kanske det.
sitter och kollar igenom hennes bilder lite, hihi.
tror inte jag får, men mappen heter "mina vänner" , tror det är okej? jag är ju faktiskt med där..
vet inte om jag ska väcka henne, taskigt kanske? men jag vet inte vad jag ska göra..
problem problem..
hitta två bilder på oss som är gaanska okej.
men man ser nog inte oss så jättebra, inte på den ena iallafall.

jag fyller snart år, mindre än 2 veckor kvar.
iih, har ingen aning om vad jag önskar mig.
antagligen pengar så när jag listat ut vad jag vill ha, så köper jag det.

kom på att jag glömde lägga in veckans låt igår,så jag gör det när jag kommer hem. vet precis vilken jag ska ta.

den ena bilden är sne,jag vet inte vad hon har gjort med den
haha men här kommer iaf bilderna på mig och olivia:



förlåter du mig för dessa, jag hoppas verkligen det.
täckte över ditt aniskte på den ena för annars hade du bett mig ta bort den,ellerhur?


lots of love madeleine

Kommentarer

Postat av: olivia <3

Publicerad 2009-11-03 18:39:33

amen ha-ha! Bilderna va ju jättefina? :o

& tur för dig att du täckte över mitt ansikte ;)

love u <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela