maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

gästbloggare

Publicerad 2009-11-05 16:47:19 i Allmänt,

tjena maddes alla miljoner läsare. madde håller just nu på att platta mitt hår, askalas.
hängde med henne hem efter skolan , tog en fika och nu sitter vi här och sjunger skönsång
till musiken som pumpas ur hennes högtalare. men det är så det ska va ju ;)
när maddemus ( smeknamnet nr 1) är färdig med mitt hår så ska vi gå en runda.
vi kommer säkert handla godis, det är vi så bra på.
xoxo
/supersoofi

vi tog en bild på oss, enjoyy

vi tog en bild på oss, enjoyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela