maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Bleeding Love - Jesse McCartney

Publicerad 2009-11-10 20:54:46 i Allmänt,

hej på er, just nu gör jag inte så mycket. lyssnar typ bara på musik
och kollar runt lite överallt på internet. har precis fikat och kollat på tv.
kolla film innan idag, tror den hette " the heartbreaker", den var rätt bra =)
snart är det tv-dags igen, dh om typ 5 min. haha, gud vad jag kollar mycket på tv.
men ja, jag måste erkänna att jag är en tv-nörd! följer alla möjliga program;
one tree hill, gossip girl, 90210, desperate housewives , 2½ men.
haha, men ja..dom är riktigt bra allihopa.
just nu lyssnar jag på denna låten, den är riktigt bra.
fast jag kan typ bara lyssna en stund på den, sen tröttnar jag och måste börja om.
början är bäst på något sätt =)
men nu ska jag gå och sätta mig framför tvn...igen!

lots of love madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela