maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

film,musik & sara!

Publicerad 2009-11-08 13:02:20 i Allmänt,

heeej allihopa! sitter här med sara bredvid mig. vi har precis kollat film och just nu dunkar vi musik!
bella sov över med oss,men hon stack hem för typ en halvtimme sedan.
jäättedålig uppdatering igår, hoppas ni förlåter mig. men jag hade fullt upp hela dagen!
men det var bara en engångshändelse.
farsdag idag, ni har väl inte glömt det? grattis pappa ♥

nu ska jag och sara ta och hitta på något, just nu leker hon med hundarna! vilket liv hon har =)
haha, nej jag skoja! jag brukar faktiskt också leka med dom.
vi får väll ta och börja städa nu, eller så glor vi en film till innan.
hahah, vi hörs senare! jag lovar, lots of love madeleine ♥

normalt så brukar jag inte gilla calcutta.
men detta är en remix, den är faktiskt ganska bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela