maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dålig uppdatering

Publicerad 2009-11-26 18:38:57 i Allmänt,

hejsan allihopa!
sitter just nu och tjockar mig framför datorn.
idag har jag varit en liten runda inne i höör med pappa och amanda.
blev handlat; en mascara,foundation,klämmor & två bh:ar!
kom hem vid halv 5 och då satte jag och pappa igång med maten direkt.
& det är just av denna anledningen som gjort att jag inte laddat upp förrens nu!

imorgon är det fredag, vilket betyder jägers.
peppad som bara den ;)
blir att gå med sara,lovisa,erica,bella & ebba.
det kommer bli så jäkla bra, men nu ska jag sticka.
vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela