maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

regn, uuusch!

Publicerad 2009-11-02 15:58:56 i Allmänt,

hej, första dan avklarad. sitter och glor tv, as always.
har precis käkat nudlar, riktigt längesen jag gjorde det.
dan var ju helt okej, men jag var hur trött som helst. fast det var jag inte ensam om.
har lust att sova nu, skulle inte vara fel ;) 
vet ni om det kommer något bra på tv ikväll? själv sitter jag och funderar på det..
sitter vid pappas data, så denna bilden för ni nöja er med. men visst är den urgullig.

det regnar ute och det suger, ellerhur?
heller regn är snö iallafall, fast att jag inte ser fram emot vintern så mycket.
jag funderade på att gå ut och fota, men ja.. vi får se hur det blir.
nu ska jag fortsätta glo tv, vi hörs! lots of love madeleine

mimmi & bella, så liten mimmi var då. hur gulliga som helst är dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela