maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

madde tipsar!

Publicerad 2009-11-10 22:50:03 i Allmänt,

jag skulle vilja tipsa om detta sminket.
det är riktigt bra, själv använder jag inte mascaran mer,
fast det var mestadels för att den har tagit slut.
men jag har provat dessa tre saker iallafall.
och jag rekomenderar det starkt.



foundation - väldigt "rinnig" av sig, men den täcker riktigt bra.


mascara - absolut iiinga klumpar! men den är tunn.
Så ta 2-3 lager om du vill att fransarna ska synas bra.


solpuder by h&m - riktigt bra om man vill se extra brun ut.
va noga med att inte ta för mycket, då kan det se fel ut.
det är ganska billig, kostar runt 50-70 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela