maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

det luktar jul..

Publicerad 2009-11-30 20:27:03 i Allmänt,

heeeeeej (:
jag tycker tiden rusar iväg otroligt snabbt.
och jag tror ni också tycker det?
det är liksom snart jul.
pappa och mamma ska iallafall handla julklappar på torsdag!
så ja..man märker att det börjar närma sig julen.
bara snön som saknas. tro ni det kommer nån?
jag tror,men jag kommer ihåg att det var ett år som det inte kom någon snö.
den kommer inte förrens efter julen, haha!

nu har jag precis duschat,ska snart ta fram kläder till imorgon.
sen ska jag glo tv och ta ngt att äta.
& imorgon ska jag iväg & shoppa med syster och mamma.
så det blir inte så mycket uppdatering förrens imorgonkväll.
puuuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela