maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dålig uppdatering imorgon!

Publicerad 2009-11-04 21:54:32 i Allmänt,

blev inte så mycket fotande innan, mest på min snygga espresso kopp och på mitt armband ;)
men jag kan väll lägga in dom ändå, eftersom jag lova. fastna innan framför amandas datorn, hon hade något spel som jag satt och spela ett tag, haha jag vet..kalla mig tönt om ni vill!
imorgon ska jag ta med kameran till skolan så tar väll lagom många bilder där, men kommer inte uppdatera förrens på kvällen. ska nämligen träffa någon, sofi (:  
snart helg igen, gud vad dagarna går snabbt! nyss var det söndag och jag höll på att dö för att skolan skulle börja dagen efter. tre dagar avklarade, 2 kvar. Om jag ska vara exakt så fyller jag år om 10 dagar.
wohoo, inte länge till.

jag tror det går att lägga in igen från paint, jag gjorde det iallafall innan.
ni vet när jag la in en outfit, fick fixa lite på paint då ;)

nu ska jag gå, lots of love madeleine ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela