maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dags för film!

Publicerad 2009-11-29 17:58:57 i Allmänt,

kom hem från marknaden för ca 45 min sedan.
det var verkligen roligt där,gick mest runt med lovisa.
& jag klagar inte för det,för vi är liksom bäst? daah
tror vi fick in väldigt mycket pengar, kom folk hela tiden.
men jag är inte så bra på matte,så ni kan nog räkna ut hur det gick
när man skulle ge tillbaks växel, haha!

nu ska jag kolla film,vi har inga läxor eller något sånt.
riktigt skönt :)
imorgon ska jag till doktorn (& på onsdag)
så jag kommer inte till skolan imorgonbitti, så jag får lite sovmorgon.
wohoooooo!
hihi,men nu ska jag kolla film, see u soon!

några otroligt fina bilder :)






Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-29 20:28:25

dom har du tagit från min data :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela