maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dags för en liten förändring!

Publicerad 2009-11-19 18:40:57 i Allmänt,

heeej männniskor :) nu är det faktiskt dags för mig att färga mitt hår.
har en väldigt stor utväxt också, usch usch! inte så snyggt faktiskt.
varit och shoppat med syrran och mamma innan, det var kul faktiskt.
kom hem för nån timme sen och såg klart "på smällen",
den gick på tvn för ett tag sen men vi såg aldrig klart den.
nu ska jag färga håret, kommer nog inte bli så mycket förändring,
mest utväxten jag ska färga ju, vi ses sen =)

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2009-11-19 19:06:30

håret heter det väll? hahah ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela