maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dagens shopping.

Publicerad 2009-11-01 18:05:24 i Allmänt,

hej, saknat mig?... jasså aw! men jag är här nu :)
haha, har varit och shoppa som ni vet. blev inte så mycket, fyller ju faktiskt år om två veckor!
tack för allt lovisa, det var verkligen jättekul. du gjorde dagen super.
pappa kom och hämta oss, vi lämna lovisa och sen stack vi och handla pizza.
efter vi ätit så hade jag en liten redovisning om vad jag hade köpt, haha.
men klart dom är nyfikna =)
nu mååste jag sticka igen, oth börja nu. eller nej just det, det börjar 5 över.
alltså om 5 min, hoppas ni har haft en härlig dag!
lite tråkigt att det är skola imorgon, klart man har saknat alla men ändå.
usch på läxor och tidiga mornar.
nu hörde jag att oth har börjat, lots of love madeleine ♥

armband - gina tricot



svarta leggings - gina tricot



grå stickad tröja - vero moda



guldiga örhängen - lindex

Kommentarer

Postat av: jossäääääh !

Publicerad 2009-11-03 15:57:48

snygga saker madde ! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela