maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bäst på länge

Publicerad 2009-11-15 00:39:43 i Allmänt,

hej, nu är såkallad "min" dag över. menmen..bara ett år till nästa, haha!
kvällen spenderades med dessa tjejer, så sjukt kul.
kolla tv, sjöng, tog massa bilder och gjorde massa videor.
tack för allt tjejer, ni gjorde verkligen kvällen lyckad.
här kommer lite bilder, så osmart som jag är så glömde jag kameran hemma.
men som tur är så har lovisa en kamera, woho.
& tack för presenterna lovisa :)

när jag kom hem så var det fullt ös på föräldrarna (mina & hey's)
hann inte ta av mig skorna eller stänga dörren förrens
dom kom och drog in mig och börja dansa, men ja.. föräldrar kan vara så ibland!
när jag gick in på josses rum så satt hey och madsen också där.
fick en liten present av josse., eller liten&liten..det var en väääldigt gullig present iallafall.
nu sitter jag vid min systers datorn och nördar massa spel.
madsen & hey sitter i soffan och josse i sängen,myys!

har otroligt ont i magen så ska gå & ta en samarin eller något!
see ya later, l00ts of love ♥

från vänster: cocco,sorre,maddäh & låååvisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela