maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bara MIN dag imorgon!

Publicerad 2009-11-13 18:25:49 i Allmänt,

hej folket, kom hem vid halv 4 skulle jag gissa på.
med lovisa vid min sida förstås, haha med andra ord: hon följde med moooi hem.
vi hann inte göra så mycket, satt vid datorn lite,kolla film och fika.
vi får träffas mer en annan dag.

imorgon är det MIN dag, åh lika skönt att höra det varje gång, bara miiin okej? :)
fyller liksom fjortis, fast jag är ikke fjortis. fyller bara det.
inte samma sak, haha :)
ska möta olivia om typ 3 min,eller det är hon som ska möta mig!
har bara träffat henne en gång denna veckan :(
och jag kan inte leva med att bara träffa henne en gång i veckan,funkar liksom inte.
men nu har jag bråttom så vi hörs sen, lots of love madeleine

riiiktigt bra låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela