maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

älskade alice!

Publicerad 2009-11-30 18:56:58 i Allmänt,



                                 Alice ♥
   Vi saknar dig så mycket & vi tänker på dig varje dag.
   Du får absolut inte tro att vi glömt bort dig,nejnej..
   hur skulle man kunna glömma bort en utav världens gulligaste hundar.
   du var så jäkla perfekt på alla sätt och vis.
   & du hade nog också världens största ego!
   du skulle alltid vara med på foto och du kolla alltid in i kameran.
   och då menar jag verkligen alltid. 
   det var ett tag sen du gick bort, och vi hade dig bara i ett halvår.
   men vi ångrar absolut ingenting för det.
   den tiden vi hade dig,var nog den bästa i mitt liv.
   du fick mig att le, du var alltid så glad så det smitta av sig.
   vi älskar dig jättemycket, och jag lovar dig:
   du kommer alltid finnas i våra hjärtan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela