maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

5 dagar kvar!

Publicerad 2009-11-09 21:45:54 i Allmänt,

madde ska nanna nu! eller nej jag skoja..
klockan är bara halv tio, jag säger godnatt nu för jag ska stänga av datorn nu och typ..
lägga mig och läsa! jag fyller år om 5 dagar, om man inte räknar med idag, wohooo! =)
längtar lite, men alla dagar går så himla snabbt, så väntar heller så som jag gör nu, än
att ha det över, att fylla år är riktigt kul, haha! massa paket och så har man värsta makten, haha säger vi..
men nu ska jag gå, lots of love madeleine ♥


jag tror ni ser vad det står på bilden, men jag har faktiskt tagit det från en video
som min kompis har lagt in! jag tycker ni borde ta en titt på hennes blogg :)
www.oliviaekstrom.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela