maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

14 BAST!

Publicerad 2009-11-14 11:08:33 i Allmänt,

hejhejhej&hej, just nu är jag..hyper är nog rätt ord.
och överglad. har fått tre presenter än så länge;
ett par leggings med dragkedja längst ner, mjukis med tryck (90210)
ett par supersköna vantar och pengar :)
håller på att fixa mig just nu, vid 1-tiden kommer släkten
och då blir det ännu mer presenter!
kvällen ska jag nog spendera hos lovisa, med sara och vicky.
och lovisa då förstås, haha.
ska ta massa bilder idag,men jag kan inte lägga in dom förrens imorgon.
men ja, ni får nöja er med massa andra bilder så länge som redan finns på datorn.
looooots of love madeleine ♥

fööödelsedagsgrisen..

josefin hey på nedre bilden & jag på den översta.
sara helin som gjort bilden, - tack sara! haha

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-11-14 11:13:50

hahahha :D

grattis morrääh :D<3

Postat av: syster

Publicerad 2009-11-14 16:49:34

grattis madde (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela