maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vissa dagar är bättre än andra..

Publicerad 2009-12-01 22:36:11 i Allmänt,

& då syfta jag på min uppdatering ;)

som ni ser så har min uppdatering gått urdåligt idag.
dels pga att jag varit sjukt trött och jag har gjort en hel del läxor.
men detta händer inte så ofta,så ni får stå ut då & då!

idag på musiken så skulle vi sjunga, gud vad pinsamt!
eller det var pinsamt precis innan vi gick upp.
men inte när vi väl börja sjunga, så sjukt skönt att ha det över sig nu.
sen hade vi gympa,helt okej =)
& till sist så var det spanska som gällde,och vi börja kolla på en film.
hon sa själv att vårt jullov har såkallat redan börjat på spanskan.
alltså att vi ska se en till film efter och bara ta det lungt till terminen är slut.
hur skönt är inte det? - jo väldigt skönt :)

när jag kom hem så stack jag ut med hundarna!
sen glodde jag tv i nån timme,och självklart så somna jag till!
en typisk madde sak ;)
men sen vakna jag av att mamma kom hem.
sen börja jag plugga kemi,ushusch..
prov på fredag, men det kommer nog gå bra!
så fort jag blev klar med pluggandet så börja dh.
så ja,jag har haft fullt upp hela dagen.

nu ska jag faktiskt ta och spela lite kort :)
haha,tror jag! eller så blir det att...göra något annat!
får lista ut något.
men vi hörs imorgon, nattinatti :)

bilden är tagen i somras,men jag har inte så många andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela