maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vi är bäst, fast det är ju ingen nyhet :)

Publicerad 2009-12-29 21:50:23 i Allmänt,

hemma från sara nu, otroligt rolig dag har det varit :)
börja med att vi gick in till höör, och då bestämde
vi oss för att ta bussen till city gross,men gissa vem vi träffa då?
jo, lovisar föräldrar! självklart skulle dom också till cg.
så vi åkte med dom ;) vi gick runt där ett tag och handla massa skit..hah
och sen när vi skulle gå ut därifrån så ville jag och sara ha korv, så vi köpte det!
men pga oss (egentligen mig) så missa vi den tidiga bussen. bara för det tog
liiite längre tid för mig att äta en för sara, dom säger iallafall att det var mitt fel :(
så vi fick gå runt i lite affärer i en timme :)
efter att ha åkt två bussar och gått en bit så var vi äntligen
hemma hos sara, puh!
vi gjorde allt möjligt; spela pingis,nörda datorn,tände tomtebloss
och köre ett mini sms-roulette ;) haha, självklart vann jag..ena omgången iallafall ;)

jag ska lägga upp bildern från idag,men jag är hungrig så ska ner och äta nu!
men ni får bilderna ikväll iallafall, puss!

Kommentarer

Postat av: sorräh ofc? vem annars? :D

Publicerad 2009-12-29 22:21:51

vi är inte bäst, vi är bättre än bäst! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela