maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vem älskar inte snö?

Publicerad 2009-12-16 17:53:33 i Allmänt,

heej, jag är på strålande humör. förutom att jag saknar olivia :(
idag har det snöat exakt hela tiden,förutom nu ikväll.
massa folk som hade snöbollskrig i skolan,blev lite halft mulad
men men..var rätt kul ändå :)
hela dagen har bara flygit iväg,har inte haft
så många bra lektioner men har haft kul ändå.

efter skolan skulle jag egentligen med sofi hem,
men sen kom vi på att jag inte kan ta mig hem på något sätt.
så jag fick sticka hem, somna efter en liten stund.
vakna till sen och hade kunnat somna om men hade
lovat amanda att gå ut med henne lite.
så vi hade vårt egna lilla snöbollskrig :)

nu sitter jag och kollar tv men ska ut med hundarna nu.
vi hörs senare med lite bilder från kvällen, puss!

Kommentarer

Postat av: oliviaa <3

Publicerad 2009-12-16 20:26:40

saknar dig med bebis <3

kommer till skolan imrn !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela