maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

var är du?

Publicerad 2009-12-21 16:05:17 i Allmänt,

för tillfället håller jag på att få spel.
eller alltså jag var ute med hundarna innan & tog lite bilder.
och tror ni jag hittar min kamera nu? eh nej!
typiskt mig att slarva bort saker hela tiden,men ska leta tills jag hittar den.
den liggar här inne någonstans iallafall.

sitter och väntar på att mamma och josse ska komma hem så
att jag ska sticka till eva, där olivia också är :)
plus att jag mår mycket bättre nu, fick ta en alvedon imorse
pga huvudvärk, men nu mår jag prima! :)

ska bli kul att få träffa dom töntarna idag, var längesen vi 3 var :)
men nu måste jag leta upp min kamera,ha det fint!

Kommentarer

Postat av: heyyyyyy

Publicerad 2009-12-25 16:30:10

söööööööööde <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela