maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tummen ner till onsdagar!

Publicerad 2009-12-02 21:37:33 i Allmänt,

hej på er alla sötnosar :)
sitter just nu och nördar msn,som vanligt?
har precis myst lite framför tvn,det gillas!
hoppas ni har en superbra dag, själv har dagen var helt okej.
det är ju onsdag & ni vet ju vad jag tycker om onsdagar.
en tumme ner till det asså!
iallafall..har tränat en hel del på engelskan och lite på kemin.
så smart som jag är så glömde jag kemi pappret i skolan.
där det står allt man ska kunna & det är just det pappret jag tränar på.
lyckat liksom.
men imorgon så ska jag plugga satan (:
eftersom jag inte har tagit bilder idag och min blogg ser allmänt
tråkigt ut just nu.
så får ni nöja er med denna,såhär såg jag tyyyp ut idag!
hade egnetligen en nät-tröja med blommor på,men såhär
var det närmaste jag kunde komma! haha

nu ska jag ner och.. hitta på något annat! godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela