maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

temadag!

Publicerad 2009-12-17 22:51:59 i Allmänt,

tack till alla som gjorde dagen såhär rolig.
började med att vi som skulle se film samlades i en sal
sen fick man välja om man ville spela spel eller kolla film.
jag, olivia & ellen börja kolla twilight, sen fick vi lite rast.
efter det fick vi reda på att eva,vicky,amanda,ebba och några andra
var i en egen sal och spela massa spel. självklart hänka vi på :)
spela lite twister (var dock inte med), men domare var jag såklart.
sen kollar vi film och var ute och massa sånt.
hur kul som helst,tack för allt allihopa. gud vad kul vi har haft :)
här kommer lite bilder..

jag & eva :) sry för att jag täckte över,privata skäl (haha)

såhär fint väder var det idag



ebba & ellen, härlig bild :)

haha,skrev detta heelt själva. är väl typ ca 3 m långt. snyggt va? ;)

hoppas ni haft lika roligt idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela