maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

systrarna johansson!

Publicerad 2009-12-20 14:19:40 i Allmänt,

snart drar vi till hallen och kollar när 93:orna spelar match.
får se om amanda överlever och inte håller på att klaga, annars
kommer det bli hur kul som helst :)
efter luffar vi nog runt i höör lite, om vi pallar i denna kylan då förstås.
sen ikväll blir det att glo massa filmer med josse.
blir väl en systrarna johansson-dag, har jag döpt det till :) haha
nu måste jag fixa mig lite, ska sticka om en kvart och mitt hår
är fortfarande blött,men vi hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela