maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sorry för igår,bloggpaus typ..

Publicerad 2009-12-04 20:01:13 i Allmänt,

heeeeej alla glada :) eller jag antar att ni är det eftersom det är helg nu!
jag ber verkligen om ursät för igår,men jag hade prov idag.
så igår plugga jag verkligen jättemycket. så jag hann aldrig lägga in något!
eller hann & hann,kändes mer som att det inte var lönt.
provet gick självklart bra,varken superbra eller superdåligt :) men jag är nöjd iaf.

om tio min är det idol, får se om jag orkar kolla på hela.
är ju vtre artister kvar och dom sjunger väll typ 3 låtar var.
kan bli tråkigt i längden, om ni fattar vad jag menar? ;)

sitter vid josses dator,jag fick faktiskt hennes godkännelse denna gången.
eller jag fråga aldrig,utan hon sa till mig att jag fick bara.
så nu sitter jag här :)
har även fixad min naglar idag,palla inte mecka (stavning?) med dom.
så jag köpte färdiga, så det var bara att klistra på :)

här kommer lite trevliga bilder på moi.
såhär kan det se ut när man inte har ngt att göra..

haha, ser lika dan ut på de 3 första bilderna





min "snygga" pose ;)

snygga naglar,va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela