maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

snart klar!

Publicerad 2009-12-27 18:57:06 i Allmänt,

nu är jag nääästan klar :) vad tycks?
gjorde först med massa röda saker,men det hände något konstigt..
så jag bestämde mig för att göra med rosa, i och med att vissa andra
saker på min blogg redan är rosa.
det går tyvär inte att gå in på designadinblogg just nu
vilket är störigt för jag hade tänkt ta bort mitt namn som står uppe i headern
och göra dom andra texterna som är rosa lite starkare
men jaja.. nu ska jag sluta tjata om det!

just nu är jag riktigt törstig,hade tänkt gå ner och dricka
och ta något att äta. någon frukt eller så!
hoppas ni antecknar för fullt ;) haha
jag hoppas ni haft en bra dag och så önskar jag er en
forstatt trevlig kväll :)

gammal bild, tagen för några månader sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela