maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sanningen svider..

Publicerad 2009-12-11 20:02:04 i Allmänt,

innan var det vi,du & jag!
kommer du ihåg? vi sa föralltid,men vad hände med det?
nu är det precis som om "vi" aldrig har funnits.
fast våra minnen kommer alltid finnas i mitt hjärta.
jag saknar dig,kan du inte se det?
jag kan inte leva utan dig,jag behöver dig!
det var ju du som lyste upp mina dagar,
som fick mig att må bättre & orka stå på egna ben och kämpa igenom allt.
själv orkar jag inte,men tillsamman är vi oslagbara,jag svär.
jag tänker inte skriva hur mkt som helst om hur mkt
du betyder/betydde för mig,men det var jävligt mkt iallafall.
jag saknar dig,du var orsaken till att jag var så glad.
nu vet ju inte hur jag ska klara mig.
tänker inte skriva något namn,jag hoppas du själv
förstår att det är dig jag menar.
bästavän,vad hände med oss?



idag har dagen bara rusat iväg.
först var det lucia,helt okej :)
sen var det slöjd & det var gansa roligt faktiskt!
efter det var det no,vi ska/skulle hitta på en egen sak
som gjorde så ett ljus släktes,det går inte så bra för mig.
sen var det elevens val,kolla ice age 2! så rolig den är =)
till sist så hade vi egentligen so men det kom en sån kille
som snacka om raketer och bränder och så.
fick även se bilder på folk som var svårt skadade,usch..
håller på att lyssna i sönder lite jullåtar.
ni kan få ett smakprov på en, man måste ju vara lite extra
snäll nu när det snart är jul,hahah (:


varsegod,här får ni oxå en bild på köpet :)

puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela