maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

saker ni inte visste ;)

Publicerad 2009-12-16 23:09:21 i Allmänt,

saker ni inte visste om mig..

jag är mörkrädd.
jag har slått ut en bit av mina framtänder
har spräck läppen två ggr så har ett ärr nu.
jag har varit brunett.
bodde i malmö när jag var liten.
har varit utanför Europa.
jag biter på naglarna,usch..
jag är en filmnörd,ser filmer hela tiden.
är beroende av kläder,men vem är inte det egentligen?
har aldrig tyckt att robert pattinson är särskillt snygg.
jag älskar jullåtar,de är så mysiga.
jag är dålig på att komma på ideér.
..så nu har jag inte så mkt mer att säga ;)
onödig fakta men kan vara kul att läsa ändå


godnatt allihopa,sry för att det inte blev några bilder idag.
ska ta massvis imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela