maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

räddare i nöden!

Publicerad 2009-12-20 22:00:48 i Allmänt,

helt ärligt så ser jag mest filmer för jag inte har så mycket annat att göra.
mestadels då, men ibland för att jag bara känner för det.
och det kan vara skönt att bara ta det lugnt,så istället för att
bara sitta och glo i taket så kan man kolla film! så filmer är de som räddar
en i nöden,yesyes!
kolla vad filmerna vi hyrde hette och här är dom!
har bara sett Killshot än så länge,men ska sätta på den andra nu.
den var helt okej,lite små rolig också.
kan rekomendera den,fast jag har sett bättre filmer.
nu ska jag ner och glo på den andra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela