maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

perfekt väder!

Publicerad 2009-12-12 13:40:57 i Allmänt,

hej på er allihopa :)
vakna vid 10 av att hundarna stod enda uppe i huvudet på mig.
jaja..sånt som händer!
kolla lite tv och åt frukost, sen så gick jag ut med hundarna.
ska jag vara helt ärlig så blev jag tvingad,men ja..
det var riktigt skönt väder,så jag klara mig galant där ute i kylan :)
det är riktigt mysig när det är kallt men samtidigt sol ute.
här kommer lite bilder som jag tog!
nu blir det att hoppa in i duschen för sen ska jag träffa vickan :D
pussss.






Kommentarer

Postat av: världens bästa

Publicerad 2009-12-12 13:58:56

naaaaw , jag älskar mina hundar!!!!!! (L)(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela