maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ohyes..såhär har dagen sett ut!

Publicerad 2009-12-18 17:49:17 i Allmänt,

hej alla i denna kalla vinterkylan! visst är det kallt?
fryser röven av mig,yes jag är seriös.
det är så himla kallt,känns som att det inte varit så på länge.
alltså kan inte komma ihåg att det var såhär kallt förra året.

var i kyrkan idag, var väll helt okej!
var där typ i en halvtimma bara,därför jag överlevde :)
hoppas ni också haft en mysig dag, har också haft väldigt roligt idag.
ikväll är det jägers,vilket kommer spenderas med sara & bella.
sara kommer till mig om typ 20 min och så får vi se vad vi hittar på.
vid 8 kommer bella och då blir det att börja fixa sig. tror vi sticker
dit vid halv 10, mindre kö då tror jag!

nu ska jag återgå till min musik och allt vad det nu är.
tre bilder från idag kommer här:

dagens outfit: kofta/bikbok, leggings/bikbok, linne/gina.

mimmi busar i snön, så söt!

bellasötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela