maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ny header!

Publicerad 2009-12-06 14:26:19 i Allmänt,

yees.. jag har svårt med att bli nöjd!
och jag har fortfarande inte fått upp menyn.
men den är ändå inte till så mycke nytta just nu!
men jag ska fixa det, jag lovar (:
nu måste jag plugga men jag pallar egentligen inte.
fast kanske ingen stor nyhet,vem vill det egentligen?

har ju prov imorgon,i engelska!
och vår lärare sa att det inte finns så mycket att träna på.
det är mer ett prov på allt vi har gått igenom.
så jag tror inte jag behöver träna jättemycket ;)

men jag ska nog sätta igång nu så att jag har det över sen.
xoxo / madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela