maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mys! ♥

Publicerad 2009-12-19 20:17:05 i Allmänt,

tänkte bara lägga in dagens mys outfit.
hur skönt som helst att gå runt i detta.
ni kommer väl ihåg paint bilden?
ganska likt med kläderna,eller hur? :)
fast det var meningen,men det jag försöker säga är
att jag äger på paint, haha nej jag var inte seriös.
nu ska jag kolla film,har ingen aning om vilken.
josse har massa nerladdade på hennes dator så ska se någon av dom.
vi hörs säkert senare, puss!

tröja/h&m, leggings/gina, benvärmare/inte en susning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela