maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Moment in time!

Publicerad 2009-12-27 15:01:08 i Allmänt,

oh vilket fint väder det är idag! solen är framme.....NOT!
haha, nej man jag tycker vi har så himla dåligt väder!
kallt och typ ingen snö,och så är det mörkt hela tiden!
buhuuu.. så tummen ner för vädret.

idag vakna jag vid halv 1, jag är absolut inte morgonpigg
om ni nu trodde det ;)
gick ner för att äta och då skulle mamma och pappa kolla film
så jag hänka på ;)  dumdummare eller vad den nu heter!
har inga planer på vad som händer idag!
skulle egentligen shoppa med det blev inget,tar det nästa vecka istället.
funderar på att duscha nu, känner mig inte speciellt fräsh.
men om jag inte ska göra något speciellt så är det ganska onödigt!
sliter ju ändå bara på håret när man duschar ;)
men nu ska jag faktiskt ta och hitta på något, ha det fint :)

Moment In Time - Cherish

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela