maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

madde är glad!

Publicerad 2009-12-19 16:01:41 i Allmänt,

yes,fast det är jag typ alltid. haha så nog ingen direkt nyhet. tänkte berätta lite planer nu.
imorgon ska jag till hallen och kolla 93:orna spela. på måndag ska jag vara med eva,tror jag.
sen vet jag inte riktigt vad som händer mellan tisdag & onsdag. men på torsdag är det iallfall julafton, och jag längtar som bara den. sen ska jag också va med josefin sauer på lovet ( vilken dag är inte riktigt bestämt). ska även till sjukhuset en av dagarna och göra något ultraljud på halsen. & till sist nyår, ska på fest då.hemma hos carl med massa andra :)

så såg lovets planer ut,eller klart jag ska hitta på mer. men detta är vad jag vet än så länge.
ni ska väl också ha ett roligt lov? man måste passa på nu ju ;)

var i hallen nyss med sofi,josefin,hägneryd,lovisa och josefin.
& nej jag har inte skrivit fel, det var faktiskt två st josefin, haha ;)
nu har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. är sugen på att gå ut och fota
men det är ju helt mörkt, kul om man inte ser sen vad jag fotat liksom,hah.
får väl gå ner och göra varm choklad eller något. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela