maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lovisa steen! ♥

Publicerad 2009-12-10 22:01:29 i Allmänt,

heeeeeeeeeeeeeeej :)

imorgon är det lucia,eller i skolan iallafall!
ska bli skönt att kolla på det (slipper ju ena timmen av slöjden)
iaf..har nyss kollat mammas pojkar och det sluta inte alls bra,
enligt mig,dem valde helt fel personer!
såg också att lilla lovisa har kikat in på min blogg!
eller rättare sagt, hon kikar in här varje dag (:
så du får äran att vara min rubrik,haha inte dåligt va?
nä men du är för söt lilla gumman, lovisa (L) madde ♥

lite saker jag fått av mamma som hon fått hem från jobbet,gratis
två necesärer, fick även en svart också!

några läppstift,snygga är dom (;

puder,foundation & eyeliner!

jag hade tråkigt innan som ni ser..& jag kan hålla med om att
dom inte är världens vackraste, men skit i det :D




godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela