maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lång dag!

Publicerad 2009-12-29 00:18:33 i Allmänt,

har ni saknat mig?...gulligt :)
haha idag har jag varit i malmö med josefin,även kallad syster :) haha
vi gick runt en massa och hade jättekul! hitta också en hel del.
förutom jacka,gick runt i tusen affärer men hitta ingen snygg :(
men som tur är så ska mamma och jag till lund på måndag pga
min hals, så efter ska vi sticka inom nån affär! hoppas på att hitta någon då.
tack för idag josse ♥
bilder får ni dock inte förrens imorgon!

kom nog hem vid halv 8, och vid 8 gick jag till olivia.
eller hon mötte mig förstås :)
hade saknat henne jättemycket,men nu mår jag prima.
you make my day honey!

hoppas ni haft en lika strålande dag som jag!
är ganska trött så ska nog sova snart.
ni får ha det superbra, puss :)

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2009-12-29 03:07:55

Hahaha, vi har haft riktigt kul ja :)

ska skicka en film när du loggar in på msn din jävla fis.



älskar dig =)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela