maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

julen är här!

Publicerad 2009-12-24 11:06:03 i Allmänt,

wooow, julen är här! vilket jag också påpeka igårkväll menmen..
har fått tre frågor än så länge & tänkte passa på att svara
eftersom jag sa igår att jag skulle göra det  ;)
& amina, vet inte om din fråga är..för personlig liksom för att svara på här
men svaret är ja iaf! ville inte lägga ut frågan, kanske folk tror att jag vill
skryta på något sätt? :S

btw: jag hoppas det går att läsa frågorna..

fråga 1.  kära syster, du har negativa sidor och positiva! vilket vi alla har.
men klart du är bäst ändå :)

fråga 2. hejhej! ja jag har två stycken faktiskt! en storasyster och en lillasyster.
och jag ska fira julen hemma med släkten,det är vår tradition! har firat julen
hos oss i många år och hoppas det kommer fortsätta vara så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela