maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

josefin & madeleine!

Publicerad 2009-12-27 02:00:42 i Allmänt,

pappa körde oss in till höör vid kvart i 6.
han släppte oss vid ica för vi skulle handla godis!
sen traska vi in till höörs pizzeria.
haha, och där satt en gubbe som stirra på oss hela tiden.
han prata t.o.m. med oss. han fråga om vi spela på hästar
för det gick något hästlopp på tvn. hahaha
efteråt gick vi hela vägen hem, och då kolla vi tv såklart :)
vårt liv, liksom (ha-ha)
och till slut hamna jag här, vid min dator :)

nu ska jag nog sova, godnatt :)

dagen outfit ; randig tröja/h&m tror jag.
leggings/bikbok. svart linne/gina

Kommentarer

Postat av: josefin syyster

Publicerad 2009-12-27 17:42:49

hahah sexii mama

Postat av: emarask

Publicerad 2009-12-27 18:45:26

fina tjejer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela