maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Jag ♥ vintern

Publicerad 2009-12-17 23:28:16 i Allmänt,

inga fler läxor..
inga tidiga morgnar..
inga jobbiga lärare..
inget slit och släng...

jag tror ni vet vad jag snackar om?
jullov såklart!
jag längtar som bara den. slutar imorgon
och jag är så himla glad för det,har verkligen börjat
tröttna på skolan. så skönt att få slippa den ett tag.
& julen gör det bara ännu bättre. massa lussekatter,
tusentals tända ljus + brasan, julklappar & snön..
åh vad härligt. nästan så man får rysningar!
jag tycker det är så underbart mysigt med snön.
det negativa är att man fryser som bara den och man blir blöt.
men det finns ännu mer som är positivt, t.e.x. det är fint,
kul att kasta snöbollar (hihi), ser så mysigt ut.
& det är vitt haha. vit är fint, så är det bara. ser så prydligt ut och så..

nä nu ska jag sluta sitta och babbla om vad jag tycker!
ska faktiskt sova nu, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela