maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag har alltid rätt ;)

Publicerad 2009-12-12 00:02:00 i Allmänt,

sa ju att erik skulle vinna, klart alla lyssnar på moi liksom :)
haha nä men, glad som in i blev jag iallafall!
calle var ju inte dålig, men eriks röst var riktigt riiiktigt bra.
fast egentligen heja jag på typ rabih eller nicklas :)
förövrigt så sitter jag här och tjockar mig.
men andra ord så har jag ätit 100 kg godis & popcorn.
känner mig som världens fetaste,eller för 5 min sedan gjorde jag det.
det har lagt sig lite nu! menmen..lika mätt nu som då.

håller på att roa mig med webben,vad skulle jag gjort utan den egnetligen?
haha,har gjort så jag har rörlig vbild på msn nu :D
ni får nöja er med bilder som..står stilla!

såhär kul kan du oxå ha om du heter madde :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela