maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag är förjäkla dålig..

Publicerad 2009-12-10 19:20:40 i Allmänt,

..på att uppdatera dådå! maha där skrämde jag er ;)
som ni ser och säkert också tror så är mina rubriker alltid
med stora bokstäver.det är inte jag som gör så att det blir så!
antagligen någon inställning som gjort att det blivit så.
bara så ni inte tänker "åh skriver hon alltid så,stööörigt" =S
hahah,något i stil med det.
jag har faktiskt fotat lite idag,mest lite saker mamma
fick hem från jobbet igår, julklapp dådå.
maaaaassa smink och så, me like!
fast har bara fotat det som jag fått!
har också märkt att själva min " / madeleine"
sm jag har efter alla inlägg, är mkt vitare
än min bakgrund,haha! är det jag som är färgblind eller har jag rätt?
aja, nu ska jag duscha,men sen blir det att lägga in mina underbara bilder!
sen blir det förstås att mysa framför tvn och kolla finalen av Mammas Pojkar.
ni missar väl inte det? ;)
jaja,puuuusss!

Kommentarer

Postat av: Lovisa duvet

Publicerad 2009-12-10 21:08:14

heej madde! Asså din blogg äger med stort Ä! :D helt seriöst :) och som jag sa innan, jag läser varje dag (aa)

Lovisa (L) Madde min nya idol, nya kisse (AA)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela