maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Its christmas time!

Publicerad 2009-12-24 14:18:37 i Allmänt,

hur mycket julstämning som helst här hemma!
musiken är i full gång, maten också!
och alla fixar sig för fullt! skulle gissa på att dom flesta
kommer om en halvtimma. men jag är helt klar så det är inte
brådska för mig. hur har ni det där hemma?
eller jag antar att det inte är så många som sitter vid datorn nu.
haha, bara dom som är lite onormala (inklusive mig)..
nej men..har lite små kul med webbe här!
& såhär ser jag ut idag (bilderna nedanför)
outfit kommer säkert senare, men nu har jag inte så mycket mer att säga.
jag önskar er alla en riktigt trevlig och mysig jul, mååånga julkramar / madde!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela