maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ingen blogglust...?

Publicerad 2009-12-23 02:37:05 i Allmänt,

har inte uppdaterat alls idag. och jämfört med igår och i förrigår
så är det ganska dåligt. men det beror absolut inte på att jag inte har ngn blogglust
eller så, absolut inte.
jag har bara haft fullt upp,jag tänker berätta mer om det imorgon
för då ska jag också lägga upp bilder från dagen.
eller klockan är över tolv så ska kanske säga från gårdagen.
vilket också betyder att imorgon är det julafton?
shit,kan ni fatta det? haha det kan verkligen inte jag.
har redan kikat lite under granen, gud vad jag längtar till
att få öppna mina julklappar :D
tror nog ni alla längtar efter det,annars är det bara jag som är normal här.haha
jag hoppas ni haft en bra dag, själv har dagen varit så himla bäst!
sara har somnat för längesen, hon ligger i soffan bredvid,men jag är lika pigg som alltid!
fast snart har jag gjort allt som går att göra på datorn så ska nog också sova snart.
but not yet, no no.. :)
hade faktiskt tänkt kika in på lite bloggar nu, ha det fint!

men vilken fin julklapp från gubben :) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela