maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hur bra som helst!

Publicerad 2009-12-19 10:55:20 i Allmänt,

tro det eller ej,men jägers var bara så sjuuukt bra.
förutom musik, bu för den! :S
hoppas iallafall att ni också hade en bra fredag.

idag ska jag vara med arta,för se vilken tid och så
vi har inte planerat så värst mycket.
klockan är typ tjugo i 11, vakna av att amanda skrek där nere.
josse är inte hemma så ska nog sätta mig och kolla film på hennes dator.
fast först ska jag bara äta.
tycker ni det är skönt med julllov? själv känns det som att det inte
finns något bättre just nu,eller jo..en sak ;)
nu ska jag ner & äta, vi hörs senare.

bilden är inte så värst seriös. & bella skulle egentligen
varit med men vi hann aldrig ta bilder med henne =S



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela