maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hos ellen!

Publicerad 2009-12-12 20:51:06 i Allmänt,

tja mina glada läsare :)
sitter hemma hos ellen med sara + våra familjer.
vi har myyyyycket trevligt. sara lockar håret,ellen sminkar sig
& jag sitter och nördar framför datorn, haha.
vi ska antagligen spela guitar hero sen, i think!
och massa annat roligt förstås, har aldrig tråkigt med
dessa två töserna,nejnej :)

vad har ni gjort idag? själv har jag varit med vicky/vickan/cocco,
ja hon har många namn. vi stack in till höör och krängde på eddie's
sen satt vi och nörda spel hemma hos mig,tack för idag gumman :)
nu ska jag sticka, eller jag har inte så mkt mer att säga.
men vi hörs senare,pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela