maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hellu ♥

Publicerad 2009-12-08 18:14:11 i Allmänt,

dagen har varit helt okej. först kom handära "fråga olle"
ni vet han som har sånt program på tvn :)
man ställde fråga om sex & sånt och så svara han på det.
är han typ sån expert! eller typ&typ, han ÄR en expert.
sen hade vi gympa vilket var roligt.
klarade äntligen grenhopp :D
om ni vet vad det är för något?
hah,iallafall så hade vi spanska sen.
kolla bara film där. sen hade vi mentorns tid!
det vara typ i en halvtimma, sen sluta vi.
snabb och enkel dag,yesyes.
anledningen till att jag uppdatera så dåligt igår
var för att min dator var superseg!

look of today. kommer kanske bild på outfiten senare :)


nu ska jag ner & ta ett riktigt varmt bad
samtidigt som jag äter min Ben N Jerry glass, muums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela