maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

har ju faktiskt lovat er

Publicerad 2009-12-23 23:27:18 i Allmänt,

lovar man en sak så ska man hålla det, right?
sa ju innan att jag antagligen skulle ladda upp bilderna senare & här har ni dom.
lika vackra som alltid, haha! nej men, jag förklarar lite smått vid varje bild.
så skriver inte mer här, puss!

inne på citygross när vi vänta på sara föräldrar!
riktigt fin julkula, ellerhur? vi är ju i den :) haha


man får ju faktiskt vara lite barnslig ibland..
så jag och sara stack ut i termobyxor och hela köret.
 
pulkadags..yeey! haha, riktigt kul var det.
vi grävde också tunnlar,men dom gick bara sönder hela tiden :(


sen blev det att slå in massa julklappar. riktigt lyckat det med!
& jag och sara är mästare på att slå in dom. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela