maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Happy New Year!

Publicerad 2009-12-31 15:45:08 i Allmänt,

Gott nytt år allihopa :) eller säger man det imorgon? haha
detta året har allt möjligt hänt.
men jag hoppas att 2010 kommer bli så himla mycket bättre.
det bästa med ett nytt år är att man kan börja om på nytt.
jag tänker iallafall bara ha ett så roligt år som möjligt :)
har ni några nyårslöften? jag har inga iallafall.
ett år så hade jag godisförbud,men det gick inte som det var tänkt.
haha, jag tror ni vet vad jag menar :)

lite bilder från 09:

jossäh (L) maddäh

haha, två elefanter :] ilu <3

skolavslutningen!

tillsammans är vi förjäkla bra!

eslöv med mina tjejer :*

temadagen i skolan, tack för en otroligt lyckad dag!

B E L L A, du är sååååå bäst! och bilden är bara för fin :)

gumman, du är allt och mycket mer! (L)

hos sofi,samma dag som skolavslutningen! fira hennes födelsedag :)


får avsluta med en egobild på mig! väldigt gammal.


tack till alla som gjorde 2009 så bra som den var! ♥

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2009-12-31 16:41:33

täck över mig på dendära bilden från skolavslutningen..

love u min älskling, saknar dig <3

Postat av: syyster

Publicerad 2009-12-31 17:08:43

jag har påverkat asmycket av ditt 2009 :d <3

Postat av: bella

Publicerad 2009-12-31 17:29:27

HAHAHAH, vår bild är så jäääkla fin! :D

iaf på dig madde! du är bäääst sötnos! (L)

Postat av: jossääh!

Publicerad 2010-01-01 15:51:50

jag älskar dig maddääh, tack för detta året <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela