maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

halvdöd

Publicerad 2009-12-21 13:09:06 i Allmänt,

detta får bli ett smått tråkigt inlägg..
för det första så sitter jag vi josses datorn, vilket betyder att jag inte har några bilder här.
för det andra så tänker jag berätta om dagen planer, yesyes. läs om ni orkar.
ni får en guldmedalj om ni gör det :)

igårkväll somna jag nog inte förrens vid halv två.
jag frös som bara den, fick ha två filtar och ett täcke, och det är rätt
ovanligt för mig. brukar alltid tycka det är skönt när det är lite kallt.
men usch nej,inte igår. frös som in i ,och så hade jag ont i huvudet och
mina ögon var irriterade. fick gå ner och ta en alvedon samtidigt som jag var
jätterädd. haha, ibland kan jag vara jätterädd på nätterna när jag är den enda som är vaken.
vakna sen helt plöstligt av att det var morgon,vilket betyder att jag till slut
hade lyckads somna,woho! fast då var jag plöstligt jättevarm haha?
mamma kom in och sa att hon och josse skulle åka och handla julklappar.
så jag var tvungen att gå upp för jag skulle passa amanda och julia.
men dom stack för en liten stund sen så nu sitter jag och kollar tv, utan ljud hah.
det går att ha ljud såklart,men ja...skönt när det är helst tyst!
hör bara när jag slår på tangenterna.
ska börja göra mig i ordning nu typ, för jag ska träffa eva sen.
längesen jag var med henne så det ska bli kul :)

här är så himla mycket snö,och det kommer bara mer och mer hela tiden.
det känns också som att det är -30 grader. men så ska det ju vara eftersom
det är vinter och det snart är jul. har ni köpt julklappar än?
jag däremot, har bara handlat lite. måste åka iväg så snart som möjligt.
kan inte ge julklappar efter julafton precis, så jag är liiite stressad.
men jag hinner, är ledig så varför skulle jag inte hinna? :)

oh vad skönt det var att skriva av mig,även om det kanske var lite onödig fakta.
men ibland är det skönt att bara skriva av sig. men nu måste jag börja fixa mig.
eva väntar på mig, pussar & kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela